Dankzij de combinatie TransCity en EtnoMedia kunt u een beroep doen op full-service marketing- en communicatiebureaus die volledig gespecialiseerd zijn in multiculturele marketing en etnomarketing.
De in zeker 20 jaar opgebouwde kennis binnen deze marketingdiscipline wordt ook met grote regelmaat ingezet om marktonderzoek uit te voeren. In 2016 en 2017 werd onder meer onderzoek uitgevoerd voor Mars Food, Greenpeace, De Surinaamsche Bank, GWK Travelex, NPO, Gemeente Rotterdam, Lebara, Moneygram, Persinnovatie en Türk Telekom Mobile, terwijl onder meer Unilever in het kader van via andere bureaus al ingepland onderzoek, werd geadviseerd en begeleid.
Oplossingsgericht marktonderzoek
Of u nu wilt worden ´gevoed´ door de meningen van mensen uit de Turkse, Marokkaanse of Surinaamse gemeenschap, of de Kaapverdiaanse, Chinese, Somalische, Poolse of Bulgaarse, om maar enkele willekeurige voorbeelden te noemen, binnen al deze gemeenschappen is de bureaucombinatie zijn TransCity en EtnoMedia meer dan uitstekend in staat om de door u gewenste inzichten te genereren.
Onze bureaus werken al een flink aantal jaren intensief met elkaar samen waar het gaat om het kunnen bereiken van Nieuwe Nederlanders, bi-culturele Nederlanders, allochtone Nederlanders.
De bureaus onderscheiden zich dankzij de doelgroepspecialisatie in combinatie met de zeer oplossingsgerichte onderzoeken. Hierdoor kunnen opdrachtgevers direct tot uitvoering overgaan. Geen zweverige rapporten, maar met beide benen stevig op de grond.
Afhankelijk van de onderzoeksdoelstellingen kunnen eindrapportages grotendeels de vorm krijgen van een plan van aanpak. En indien gewenst kan onze bureaucombinatie ook nog eens leidend zijn in het uitvoeren van dat plan van aanpak – ontwikkeling en uitvoering van resultaatgedreven marketingconcepten.
Neem voor een kennismaking of onderzoeksvoorstel eens contact op met:
René Romer, TransCity, rene@transcity.biz, Tel direct 06 536 806 75.
Op het gebied van kwantitatief onderzoek werken wij overigens ook veelvuldig samen met Motivaction. Meer informatie over deze samenwerking leest u hier.