Sinds 2016 laat de Nederlandse consumentenmarkt opvallende culturele trends zien. Boef, New Wave en Broederliefde breken records op Spotify. De belangstelling voor Black Archives en Islamic Branding. De opkomst van DENK en Artikel 1. Fashion beweging ‘Diversity Rules’. De Charter Diversiteit voor werkgevers. De focus op diversiteit door culturele instellingen. Nederlanders met een niet-westerse achtergrond consumeren niet alleen, zij maken ook nieuwe vormen van cultuur. Wat kunnen merken hiermee? Wat levert het op? En wat is de meest succesvolle strategie?
Inspelen op het nieuwe Nederland vraagt om een nieuwe blik op marketing waarbij culturele trends en lifestyles centraal staan. Daarom organiseert Moxi.Biz op 31 mei het tweede inspiratie event Cultural Marketing: trends, brands & lifestyles.
Het programma is gevuld met inspirerende business cases over de kansen van cultural marketing. Met Elvis Osawe (Daily Paper), Janice Deul (Diversity Rules), René Romer (TransCity), Abdelaziz Aouragh (Pure Safy Branding), antropologe Marleen de Witte (Universiteit van Amsterdam) en het FUNX media team.
Kortom: laat je inspireren tijdens het event Cultural Marketing: trends, brands & lifestyles op 31 mei van 14.00 – 17.00 uur in het Volkshotel Amsterdam.
De toegang is gratis. Aanmelden kan hier.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.