Of u nu wilt worden ‘gevoed’ door de meningen van mensen uit de Turkse, Marokkaanse of Surinaamse gemeenschap, de Kaapverdische, Chinese, Somalische, Poolse of bijvoorbeeld de Bulgaarse.
Binnen al deze gemeenschappen is TransCity, een van de beheerders van dit platform EtnoMarketing, meer dan uitstekend in staat om de door u gewenste inzichten te genereren.
TransCity onderscheidt zich dankzij doelgroepspecialisatie in combinatie met zeer oplossingsgerichte onderzoeken en co-creatie. Hierdoor kunnen opdrachtgevers direct tot uitvoering overgaan. Geen zweverige rapporten, maar met beide benen stevig op de grond.
Afhankelijk van de onderzoeksdoelstellingen kunnen eindrapportages grotendeels de vorm krijgen van een plan van aanpak. En indien gewenst kan TransCity vervolgens ook nog eens leidend zijn in het uitvoeren van dat plan van aanpak: ontwikkeling en uitvoering van resultaatgedreven marketingconcepten.
Tot de opdrachtgevers waar TransCity marktonderzoek voor heeft verrricht, behoren onder meer: UPC Nederland, Vrumona, Heineken, Pepsi Max en Quaker (PepsiCo), Beiersdorf (Nivea), KPN, Lebara Mobile, Simpel (Telecom), Telesur, Ortel Mobile, Heinz, Türk Telekom Mobile (België), Mobistar/Core (België), Vodafone, Western Union Money Transfer (Nederland en België), TNT, Rabobank Nederland, Agis Zorgverzekeringen, Accenture, KNVB, Koninklijke Luchtmacht, SOA Aids Nederland, Nederlandse Rode Kruis, Gemeente Rotterdam, en nog veel meer.
Veder vond in 2014 in samenwerking met Motivaction voor de vierde keer een omvangrijk mediabereikonderzoek plaats onder Turkse, Marokkaanse, Surinaamse en Antilliaanse Nederlanders, dit keer aangevuld met de Poolse doelgroep.
Neemt u voor meer informatie contact op met René Romer van TransCity: rene@transcity.com Telefoon: 06 536 806 75, 010 84 30 840. Zie ook www.transcity.biz
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.