TransCity, een van de twee partijen achter dit EtnoMarketing Inspiratieplatform, heeft een nieuwe website gelanceerd. Daarin geeft het bureau onder meer een scherpere beschrijving van haar diensten. Bovendien wordt er ingegaan op de visie die aan de werkwijze van het bureau ten grondslag ligt.
De kern is daarbij dat marketing-en communicatie-vraagstukken vandaag de dag niet meer afdoende kunnen worden beantwoord zonder insluiting van “internationale”, gemixte, gemeenschappen! Zoals bekend heeft nu al meer dan de helft van alle inwoners van Amsterdam, Rotterdam en Den Haag, en zo’n 30% van alle jongeren in heel Nederland, de etnisch-culturele wortels geheel of gedeeltelijk buiten Nederland liggen.
Het gaat daarbij vaak om consumenten die gewoon zijn over grenzen heen te kijken. Zij die Pauw & Witteman net zo makkelijk inruilen voor CNN of Al Jazeera. Consumenten ook, die online steeds vaker wereldwijd vriendennetwerken hebben. Mensen die de culturele mix van de Nederlandse steden als geen ander waarderen, bijvoorbeeld omdat deze voor jonge generaties nooit anders is geweest.
Lees hier wat TransCity, in samenwerking met zusterbureau EtnoMedia, voor u kan betekenen.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.