Of u nu wilt worden “gevoed” door de meningen van mensen uit de Turkse, Marokkaanse of Surinaamse gemeenschap, of de Kaapverdiaanse, Chinese, Somalische, Poolse of Bulgaarse – om maar enkele willekeurige voorbeelden te noemen – binnen al deze gemeenschappen is de bureaucombinatie TransCity, MCA Communicatie en EtnoMedia meer dan uitstekend in staat om de door u gewenste inzichten te genereren.
Onze in EtnoMarketing gespecialiseerde bureaus werken al een flink aantal jaren intensief met elkaar samen. Op het gebied van marktonderzoek onder allochtone Nederlanders kunnen wij inmiddels bogen op een ervaring die al terug gaat tot begin jaren negentig.
De drie bureaus onderscheiden zich dankzij de doelgroepspecialisatie in combinatie met de zeer oplossingsgerichte onderzoeken. Hierdoor kunnen opdrachtgevers direct tot uitvoering overgaan. Geen zweverige rapporten, maar met beide benen stevig op de grond.
Afhankelijk van de onderzoeksdoelstellingen kunnen eindrapportages grotendeels de vorm krijgen van een plan van aanpak. En indien gewenst kan onze bureaucombinatie ook nog eens leidend zijn in het uitvoeren van dat plan van aanpak – ontwikkeling en uitvoering van resultaatgedreven marketingconcepten.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.